- Úvod
- Obchodní podmínky
- Doprava zdarma
Doprava ZDARMA se týká pouze plastové krytiny EUREKO!
Limity pro dopravu zboží pro naše zákazníky a obchodní partnery:
Doprava zboží po celé ČR s poplatkem
Cena dopravy bude vypočítána na základě hmotnosti a objemu objednaného zboží. Cena za dopravu bude předem oznámena zákazníkovi telefonicky nebo emailem pro potvrzení. Až po potvrzení bude zboží odesláno.
Dodací lhůta: obvykle do 24-48 hodin – FOFR. – balíková přeprava.
Doprava zboží do 30 km bez poplatku – ZDARMA:
Doprava zboží ZDARMA do 30 km od obce Sobíňov se vztahuje na objednávky zboží v ceníkové ceně od 50.000 Kč s DPH.
Dodací lhůta se liší v závislosti na obsahu objednávky.
Obvykle do 3 až maximálně 10-i pracovních dní pro standardní objednávky.
Pravidla a povinnosti služby „DOPRAVA ZDARMA“ do 30 km od obce Sobíňov pro naše zákazníky a obchodní partnery:
Jelikož se jedná o službu společnosti Drdlík, kterou všem zákazníkům a obchodním partnerům poskytujeme ZDARMA, musejí být dodržována základní pravidla a povinnosti obou stran.
Veškeré zboží je expedováno ze skladu v obci Sobíňov.
Informace a pravidla dopravy
DOPRAVA:
Dopravu veškerého zboží si firma Drdlík zajišťuje téměř kompletně svými vlastními nákladními vozy od 1,5 do 18 tun. Jelikož se závozy zboží týkají celé ČR a jedná se o vzdálenosti stovek kilometrů, je potřeba lehkých silničních valníkových vozidel, která svými rozměry musí dovolit zajíždět na běžná staveniště, také musejí mít vozidla dostatečnou užitečnou hmotnost pro převoz našeho těžkého a objemného zboží. Zboží většinou doručujeme až na místo stavby či na místo určení zákazníkem. Pokud příjezdová cesta neumožňuje vjezd kamionu, není možné doručit zboží až na požadované místo vykládky a řidič vyloží zboží na nejbližším vhodném místě ( vzniklou situaci je nutné s námi ihned konzultovat na tel. 608 87 28 27 ! )
VYKLÁDKA ZBOŽÍ:
Naše vozidla proto nejsou vybavena hydraulickou rukouani hydraulickými čely, které tuto užitečnou hmotnost výrazně snižují. Nezajišťujeme vykládku zboží z kamionu: zákazník si musí zajistit vysokozdvižný vozík či jinou formu vykládky, pokud si objednal zboží na paletách; případná finanční spoluúčast zákazníka na dopravě nezahrnuje vykládku zboží na paletách z kamionu či jiného auta! Vykládku zboží si zajišťuje zákazník sám! Na místě vykládky musí být odpovídající počet osob ( podle dodávaného množství; nejméně 2 osoby )
U menších zakázek nevyužíváme naše vozidla, spíše objednáváme přepravní službu FOFR.
Informace o způsobu, typech a podmínkách dopravy:
Doprava zboží našimi vozy – dodací lhůta standardně 3-10 pracovních dní:
Dopravou našimi vlastními vozy se nám podaří vykrýt téměř 90% veškerých zakázek. Díky tomu vám můžeme zajistit, že vám zboží dorazí v předem dohodnutých termínech a nepoškozené. Standardem naší dopravy je dodávka zboží až na místo stavby nebo do místa vašeho bydliště. Samozřejmostí je telefonické avízo našeho řidiče jeden den před dodáním zboží s nahlášením orientačního časového okna dojezdu na vykládku v rozmezí cca 2 hodin. Dle dohody se pak řidiči firmy DRDLÍK telefonicky ohlašují půl hodiny až hodinu před příjezdem na vykládku. Prosíme o trpělivost a vnímání nahlášeného času dojezdu jako orientačního údaje, vzhledem k hustotě provozu, dopravním nehodám a rekonstrukcím cest. S ohledem na tyto aspekty mohou řidiči nabrat až několikahodinové zpoždění od nahlášeného času dojezdu. V tomto případě Vás po trase telefonicky informují.
Doprava zboží skrze společnost FOFR (balíky a palety) – dodací lhůta obvykle 24-48 hodin:
I přes veškerou snahu musíme občasně využít smluvní expresní zásilkovou službu pro dopravu nejmenších zakázek. Naši smluvní zásilkovou službou je firma FOFR. Z našich letitých zkušeností můžeme potvrdit, že 90% zásilek dojde zákazníkům ve stanovené a smluvené lhůtě, tedy do 24 hodin od odeslání. V den odeslání vaší zásilky skrze přepravní službu FOFR. vám automaticky dojde na vámi zadaný e-mail informace ze systému FOFR se všemi údaji o zásilce, výši dobírky a s možnostmi pro převzetí. Obvykle následující pracovní den provádí doručení vaší zásilky již firma FOFR, která vás v den doručení kontaktuje sms zprávou s informativním časem doručení. Doručení vaší zásilky má již plně pod svou kontrolou firma FOFR. Při doručování zásilky skrze FOFR. neumíme ovlivnit doručovací čas ani samotný průběh doručení. Prosíme vás tímto o trpělivost. Většina zásilek dochází v den doručení v rozmezí 8mé až 17té hodiny.
S ohledem na bezproblémový chod těchto rozvozů, jsou stanoveny tyto základní pravidla a povinnosti:
Povinnosti řidičů DRDLÍK při rozvozech přímo k zákazníkům:
Informovat zákazníka den před dodáním a nahlásit orientační čas příjezdu na vykládku následující den v rozmezí 2 hodin a případně ho v den dojezdu informovat předem o delším zpoždění.
Přistavit vozidlo na nejbližší možné, bezpečné a dostupné místo pro vykládku tak, aby nedošlo k poškození rozvozového vozidla ani poškození majetku zákazníka. Toto je zcela v kompetenci každého řidiče, který nese za vozidlo hmotnou zodpovědnost a má dostatečné zkušenosti zhodnotit reálné přistavení vozidla na požadované místo vykládky určené zákazníkem.
Připravit vykládku objednaného zboží a pomoci vykládku zákazníkovi zrealizovat pouze na nejbližší místo v okolí místa dojezdu tak, aby mohl bezprostředně po složení zboží pokračovat v naplánované trase.
Povinnosti řidičů DRDLÍK při rozvozech na sklady obchodních partnerů:
Dostavit se na vykládku v provozní době skladu, nahlásit se na příjmu zboží ihned po příjezdu a připravit vykládku objednaného zboží. U provozoven bez mechanizace pomáhá řidič vykládku se zákazníkem zrealizovat.
Povinnosti zákazníků při rozvozech vozidly DRDLÍK:
Přizpůsobit se rozvozovému plánu a okolnostem v den příjezdu rozvozového vozidla na vykládku a bez odkladu umožnit vykládku zboží ihned po příjezdu řidiče.
Akceptovat místo vykládky určené řidičem jako místo pro bezpečnou vykládku.
Plně zajistit manuálně nebo mechanizovaně složení objednaného zboží za pomocí řidiče DRDLÍK, a to na nejbližší místo přilehlé místu dojezdu řidiče.
Povinnosti obchodních partnerů při rozvozech vozidly DRDLÍK na jejich sklady:
Přizpůsobit okolnosti charakteru dovezeného zboží po příjezdu a nahlášení řidiče DRDLÍK tak, aby bylo zboží vyloženo bez odkladu co nejdříve po nahlášení řidiče na příjmu zboží.
Věříme, že Vaše zásilka bude doručena co nejdříve a v bezvadném stavu.
Neváhejte nás kontaktovat a zeptejte se na cokoli na telefonním čísle: +420 608 87 28 27 nebo na e-mailové adrese: info@drdlik.cz, kde vám velmi rádi odpovíme na Vaše dotazy.
Děkujeme za Vaši přízeň, Váš tým Drdlík.
Zákaznický servis:
Ceník plast. šindel EUREKO – Ceník dřevěný šindel - Kalkulace střechy- Školení - Kontakt
Naše výrobky:
Dřevěný šindel – Plastový šindel – Dřevěné obklady na zeď - Šindelové stříšky – Dřevěný žlab